ss-logo

STORSTÄDNING

UTRYMMEN SOM INTE STÄDAS REGELBUNDET
En storstädning är bra både för olika lokaler och även för personalen som vistas där. Även om den regelbundna städningen är förbättrad så finns det detaljer och utrymmen som inte städas regelbundet. Hur ofta en storstädning behöver göras beror på hur lokalen nyttjas och vilka önskemål ni som konsumenter har.

Vi hjälper er gärna med en storstädning oavsett om ni vill anlita oss vid enstaka tillfällen eller skapa ett fast avtal hos oss. Vi är närmare hundra medarbetare som erbjuder ren städservice med kvalitet. Vi arbetar med omtanke om våra kunder, vår personal och miljön.

DETTA INGÅR
Vi arbetar utifrån ett standardavtal som omfattar storstädning enligt nedanstående punkter.
(maximal takhöjd 3,5 meter, vid höghöjdstädning tillkommer ett pristillägg)

Kök
Avtorkning: Fast belysning, spisfläkt, ventilation utvändigt, skåp, lådor, besticklådor och luckor in- och utvändigt.
Rengöring: Ugn, värmeskåp, ugnsplåtar och galler. (Spisen dras fram och det städas under och bakom, ej gasspis p.g.a. skaderisk)
Kyl och frys in och utvändigt, även under.
Arbetsbänkar; under och över inklusive eventuellt kakel ovanför arbetsbänk och vitvaror utvändigt.


Badrum/toalett
Avtorkning: Fast belysning, badrumsskåp in- och utvändigt och rör.
Rengöring: Badkar, toalettstol, tvättställ, handfat, bidé, golvbrunn och ventilation utvändigt, tvättmaskin, torktumlare utvändigt, kakel, klinkers inklusive avkalkning och putsning av speglar.


Fönsterputsning
Putsas: Öppningsbara fönster på alla sidor. (endast fönsterrutor som går att öppna utan risk för skada.)
Avtorkning: Fönsterbrädor och fönsterbågar och fönsterkarmar.


Alla rum
Avtorkning: Eluttag, strömbrytare, elskåp, väggar, tak samt spindelväv tas bort ( utan risk för missfärgning), dörr, dörrkarmar, garderober in- och utvändigt samt ovanpå.
Golv, golvlister, trösklar och element även bakom.


Övrigt
Sophantering: Sopor avlägnas till respektive soprum.

Fyll i formuläret nedan så behandlas er förfrågan, och så återkommer vi snarast.

Fält som är markerade med * är obligatoriska och måste fyllas i för att ni ska kunna skicka ett komplett formulär till oss.

OFFERT


GARANTI OCH PRISER
Vi lämnar alltid garanti på storstädningen. Eventuella brister som framkommer vid besiktningstillfället, i anslutning till städtillfället, åtgärdas genast av oss.

REKLAMATION
Ni har 3 dagar, efter genomförd städning, på er att göra en reklamation. Om ni som kund själv åtgärdar fel innan Dimitra Städservice AB kontaktas eller får möjlighet att kontrollera felet, utgår ingen ersättning till dig som kund.

AVBOKNINGSREGLER
Avbokning av storstädning kan göras tre arbetsdagar innan städtillfället i annat fall sker förseningsavgift.
Avbokningar måste dock ske på vardagar och ska meddelas till kundtjänst per telefon (ej lämnas på telefonsvarare) eller skickas skriftligt via brev eller via e-post info@spiridonab.se